پست ثابت

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

پست ثابت

لابه لای این کلمه هادنبال ِ کی می گردی ؟...اینجا را فقط دل ِ بی صاحب ِمن می نویسد...

نت به نت می خوانم سمفونی بارش باران را...و فریاد می کنم اوج دلتنگی ابرها را...در صحنه دوم زندگی, پشت به پرده آبی آسمان...و قلم در دست میگیرم...از سر دلهره کودکانه...شاید چند خطی عاشقانه کوتاه بنویسم...

تو بخواب من تمام شب های با تو بودن را باید بیدار باشم هر شب هزاران بوسه نذرت کرده ام! من میبوسمت ، خدا می شماردیک ، دو ، سه . . .

دختر است دیگر...گاهی دلش می خواد بهانه های الکی بگیردبه هوای آغوش تو شانه های تو...که بعد تــو  آرام
خیلی آرام
در گوشش زمزمه کنی:
ببین من عاشقتــــم...

اے کاغذ سپید
کہ همه ے دردهایم را
بہ دوش میکشے ،
یکبار دیگر رویت مے نویسم :
/
بے نهایت دوستش دارم / ...

عـاشق ترین مَـرد آدم بودکه بـهشت را به لبخند حـوا فروخــت!تو برای لبخند من چه چیز را می فروشی؟؟؟

پیشاپیش تولدتو تبریک میگم عشقم :*

 

•–– - - / / - - ––•

تاریخ تولد عشــقم

سی ام تیرماه:*

•–– - - / / - - ––•



نظرات شما عزیزان:

moFide TAk par
ساعت23:42---25 تير 1391
یه کیک خیلی خوش طعم ، با چند تا شمع روشن یکی به نیت تو یکی از طرف من الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم به خاطر و جودت به افتخار بودن !!!!!!!!!!!!!!
مــــــــــــــــریم جونـــــــــــــــم منـــــــــــــــــم هــــــم بـــ عشقــــــــــــــت هم به خودتـــــــــــــــــــ تبریــــــــــــــــــکـ می گــــــــــــــــم جیگــــــــریــــــــــ


mitra
ساعت12:00---1 تير 1391
ba eftekhar link shodiiiiiiiii

sam
ساعت18:13---26 بهمن 1390
سلا.م وب قشنگے دارید خیلی مطالب یاهمون شعرفوق العاده بودن بہ منم سربزید.خوشحال میشم



حال من خوب است اما با تو بهترمی شوم

آخ .. تا می بینمت یک جور دیگر می شوم

با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند

یاسم و باران که می بارد معطر می شوم

در لباس آبی از من بیشتر دل می بری

آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم

آنقَدَرها مرد هستم تا بمانم پای تو

می توانم مایه ی ــ گه گاه ــ دلگرمی شوم

میل میل ِ توست اما بی تو باور کن که من

در هجوم بادهای سخت ، پرپر می شوم.

¤‏`‏``~عشق دروغین~```¤تا نظری دوبارہ بدررووود.


sam
ساعت18:12---26 بهمن 1390
سلا.م وب قشنگے دارید خیلی مطالب یاهمون شعرفوق العاده بودن بہ منم سربزید.خوشحال میشم

حال من خوب است اما با تو بهترمی شوم
آخ .. تا می بینمت یک جور دیگر می شوم
با تو حس شعر در من بیشتر گل می کند
یاسم و باران که می بارد معطر می شوم
در لباس آبی از من بیشتر دل می بری
آسمان وقتی که می پوشی کبوتر می شوم
آنقَدَرها مرد هستم تا بمانم پای تو
می توانم مایه ی ــ گه گاه ــ دلگرمی شوم
میل میل ِ توست اما بی تو باور کن که من
در هجوم بادهای سخت ، پرپر می شوم.
¤‏`‏``~عشق دروغین~```¤تا نظری دوبارہ بدررووود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:, ساعت توسط MaRyAm |